logo
امروز : شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۴
[ شناسه خبر : ۱۰۳۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر امور اراضی جهادکشاورزی استان زنجان:

مقابله جدی با تغییر کاربری در عرصه‌های کشاورزی استان زنجان/ عملیات 54 فقره تغییر کاربری غیرمجاز شناسایی شده در اراضی کشاورزی استان متوقف شد

مقابله-جدی-با-تغییر-کاربری-در-عرصه‌های-کشاورزی-استان-زنجان-عملیات-54-فقره-تغییر-کاربری-غیرمجاز-شناسایی-شده-در-اراضی-کشاورزی-استان-متوقف-شد

مدیر امور اراضی جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به توقیف عملیات تغییر کاربری در اراضی کشاورزی در استان زنجان گفت: 54 فقره تغییر کاربری غیرمجاز شناسایی شده در اراضی کشاورزی استان زنجان متوقف شد.

جمال انصاری در گف‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به افزایش نظارت و مقابله با تغییر کاربری در اراضی کشاورزی در سطح استان زنجان اظهار کرد: همزمان با شروع تعطیلات از ۲۹ اسفند ماه گشت‌های نوروزی حفاظت از اراضی زراعی و باغات در ۸ شهرستان استان فعالیت خود را آغاز کردند.

وی خاطرنشان کرد: از زمان آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون با شناسایی تعداد 54 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان زنجان، اقدام به صدور اخطاریه و توقف عملیات شده است.

مدیر امور اراضی جهادکشاورزی استان زنجان بیان کرد: در چهارمین روز نوروز امسال نیز گشت‌های حفاظت از اراضی کشاورزی با شناسایی ۱۳ مورد تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی زراعی و باغی استان، نسبت به صدور اخطاریه و توقف عملیات اقدام کردند.

وی افزود: به منظور مقابله با هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان زنجان، گشت های حفاظت از اراضی در ایام تعطیلات نوروزی به طور مستمر در حال پایش عرصه های کشاورزی هستند.

انصاری با اشاره به اینکه طی ایام تعطیلات 25 مورد گزارش مردمی در سامانه «۱۳۱» استان زنجان ثبت شده است، افزود: مردم و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری در اراضی زراعی و باغی، مراتب را به سامانه «۱۳۱» گزارش کنند.

//ع

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر